PIKOM PC FAIR

semalam aku pegi pikom pc fair kat stadium indera mulia ipoh.. nak tgk sendiri secara live netbook-netbook yang aku dok survey..

lg pun sebelum tu hubby mcm bg hint dia bg aku nak beli netbook.. sbb setiap kali dia offer aku beli hp mahal aku kata nak beli netbook.. jd semalam aku pun survey ngan hubby..

harga standard jer la lebih kurang je mana2 boot pun.. yg bezanya free gifts. so aku dah survey punya survey.. jumpa la ngan msi wind u100 , acer Aspire one, asus tu semua la...

aus yg ada pun yg 900 punya RM 1299.
MSI WIND U 100 RM 1799
ACER Aspire One 120G RM 1699
Acer Aspire One 8G RM 1149 ..

survey punya survey.. aku tgk acer aspire yg cantik skit banding yg lain finishing mcm toy jer.. acer nyer cantik skit la.. lg pun aku rasa acer yg paling berbaloi dengan harga dan juga kapasiti hard disk yg dia ada...

bila aku dah nak beli tetiba hubby kata... kalau tak yah beli boleh ker?????????
AAAAAhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tensionyer aku dgr hint cam tuh

terus aku tak de mood nak survey pun kat situ. mmg ler alasan nyer cukup munasabah.. kitorg nak masuk umah baru guna banyak duit.. tp aku tetap terasa tension gak... kat sana sekejap je aku tension pas tu.. tak per la leh je terima alasan tuh..

tp balik umah adoii teringatnyer nak beli.. tak per la.. bukan rezeki aku.. cepat la hari ni berlalu.. sbb selagi ada hari ni aku masih mengharap supaya dpt pegi pc fair tu dan beli huhuhuuhu ( hari ni last day )

No comments: