Netbook oh netbook

aku mmg dah lama sangat teringin nak beli netbook since jumpa ada sorang cikgu tu guna asus ee.. teruja gilerrrrr aku. masa tu hubby aku nak beli sangat notebook.. jd aku suggest le asus ee tu sbb aku rasa dia cute sgt masa tuh...

beberapa hari ni.. aku pulak yang teruja sgt nak beli netbook since hubby dah tak jadi nak beli.. sbb aku rasa senang nak carry ke mana-mana dan aku rasa susah nak berpisah dengan KedaiJannah aku tuh. .. hari-hari aku mesti nak tgk.. walaupun untungnya tak seberapa.. tp aku mmg minat.. dah lama aku ni minat nak niaga tp tak tau je cam mana dan aku tak de banyak masa nak buat barang sendiri.. dan jugak aku ni mmg la sggttttttttt pemalu nak promote brg ngan org face to face.
lain plak ceritanya..

balik pasal netbook nih.. aku dah survey beberapa jenis netbook.. makin aku survey makin aku ni confused mana nak beli... adoii....

beberapa brand yg aku tahu la yer :
  1. ASUS eee PC
  2. Acer Aspire One
  3. MSI Wind U100 ( giler yg ni sebelum kul 9.00 td )
  4. Levono IdeaPad ( hmm ni mahal ler plaks )
  5. HP Mini Note 2133 ( pun mahal skit )

itu je la adernyer.. ari tu ada ura-ura DELL pun nak keluarkan jugak.. aku punya excited nak beli yg tuh.. tp cumalah khabar angin saja... kecewa gaks..

pas ni aku update setiap brand tuh spec ngan rege.. heheheh

No comments: